جعفر صابری /برو به جهنم!

برو به جهنم!

جعفر صابری

با عشق و علاقه تلاش میکنیم که فرزندانمان به درجات عالی علمی برسند و به بهترین دانشگاهها برای تحصیل در عالیترین رشته ها بروند ، حتی گاهی شرایط رفتنشان برای خارج از کشوررا به سختی مهیا می سازیم و با امید به اینکه سرانجامی خوب خواهند داشت راهی شان میکنیم .

 جالب این است که در طول تحصیل بهترین مدارس را انتخاب میکنیم و هزینه های گونا گون را برای رشد آنها می پردازیم و صد البته تمام این کار ها عالی و شایسته است و هیچ عقل سلیمی با اجراء آن مشکلی ندارد .

فقط  چند سئوال؟

آیا به پرورش روح و روان و تربیت وی نیز به همین اندازه که برای تعیین رشته و جایگاه علمی اش می اندیشیم اندیشیده ایم.؟ آیا در تربیت اخلاقی اش نیز کوشا بوده ایم؟ لازم نیست مرا مجاب کنید فقط در خلوت به اخلاق و رفتار فرزندمان نمره یک تا بیست را بدهیم.

 با خود بسنجیم چنانچه او در جامعه بزرگتر از خانه و حتی دبیرستان قرارگرفت آیا می تواند از مهارت های زندگی که آموخته برای برخورد با مشکلات استفاده نماید؟

آیا می داند چطور و چه وقتی نه بگوید؟ آیا او میتواند در مقابل عشق واقعی و هوس انتخاب شایسته ای داشته باشد؟

 آیا او در برخورد با مواد مخدر  حتی سیگار قدرت پایداری لازم را دارد؟

و صد ها آیا و امّای دیگر مطالبی که حتی خود ما در سنین بالا بیشتر مواقع دچار بحران می شویم و گاه زندگیمان را به فنا میدهیم و این فقط برای آن است که مانیز در بیشتر موارد توسط والدینمان خوب پرورش و آموزش داده نشده بودیم و یا شاید نسبت به آنچه به ما گفته میشد مانند امروز فرزندانمان بی تفاوت و بی خیال بودیم !

در هر صورت گاهی به نظر میرسد  با علم به اینکه فرزندمان را به هیچ عنوان آماده  نکرده ایم که چگونه در جامعه حضور یابند به آنها میگویم برو به جهنم!

جای خالی پرورش را در تمام موارد چه در خانواده و چه در مدرسه و حتی در دانشگاه بشدت احساس میکنیم پس تا دیر نشده فکری بنمائیم و الا فرزندانمان رابا دست خودمان راهی جهنم میسازیم.

تأسیس مراکز مهارت آموزی و خود سازی و مشاوره در جامعه بشدت احساس میشود و ای کاش مکانهایی بودند که آموزشهایی چون همان پیشاهنگی را به فرزندانمان می آموختند .

مؤسسه آشتی و مشاوران ما از صمیم قلب در خدمت گذاری  شما حاضرند.

 یا حق

[ پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۸ ] [ 0:42 ] [ روابط عمومی دفتر آقای دکتر جعفر صابری ] نظر بدهید تنی چند ازدوستانی که کتاب آتوسا را خواندن و نظرشان را ارسال نمودن

[ پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۸ ] [ 0:40 ] [ روابط عمومی دفتر آقای دکتر جعفر صابری ] نظر بدهید جعفر صابری کار گروه همایش یعقوب لیث صفاری آبان 1398

کار گروه همایش یعقب لیث صفاری آبان ماه 1398 کاری بسیار دشوار که به همت دوستان بویژه استاد وحید شریت زاده و عبدالله مشفق ،کیوان سالمی فی و دیگر دوستان  هماهنگی شده بود و تلاش های پروفسور داریوش فرهود گرامی

[ پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۸ ] [ 0:39 ] [ روابط عمومی دفتر آقای دکتر جعفر صابری ] نظر بدهید واقعاً نفرت انگیزی ( سکانس آخر فیلم از نفس افتاده)

[ پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۸ ] [ 0:28 ] [ روابط عمومی دفتر آقای دکتر جعفر صابری ] نظر بدهید جعفر صابری تولد حضرت فاطمه (س) سالن امام علی منطقه 22 سال 1393

[ پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۸ ] [ 0:27 ] [ روابط عمومی دفتر آقای دکتر جعفر صابری ] نظر بدهید جعفر صابری مرکز آموزش هنری انجمن اتریش در ایران اوکااف

[ پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۹۸ ] [ 0:25 ] [ روابط عمومی دفتر آقای دکتر جعفر صابری ] نظر بدهید جعفر صابری /نمایشگاه آذر 98