جای خالی پرورش

همه ی ما والدین بیش از هر چیز نگران آینده  فرزندانمان هستیم و با توجه به پدید آمدن شرایط فعلی باید کاری شایسته بنمائیم .

وجود شبکه های اجتماعی و بازی های کامپیوتری و آنلاین و همه این موضوعات بسیار خطر ناک شده و اگر کنترل و نظارت درستی توسط ما والدین صورت نگیرد اندک فرسودگی و بیماری های جسمی نیز به بیماریهای  روحی و روانی فرزندانمان افزوده خواهد شد.

البته باید بپذیریم که خود ما نیز بعنوان والدین کم یا زیاد دچار بیماری آنلاین بودن هستیم و از تحرک اتمان  بشدت کاسته شده است.    

اما با نگاهی به کودکی ونو جوانی خودمان تازه متوجه میشویم که فرزندانمان چقدر در خطر نابودی هستند .نه طبیعتی و نه خوراک مناسبی و نه فرصت پرورش افکار مثبت و اندیشه های سازنده برای ایشان محیا نیست و بدلایل مختلف ازجمله معیشتی و اقتصادی هر یک از ما در گیری های فراوانی داریم تا بتوانیم لااقل شکم اهل خانه را سیر نمائیم .

غافل از اینکه روح و روان فرزندانمان نیز نیاز به تغذیه سالم دارد.

دوستان ما در موسسه آشتی ،برآن شدند تا با بکار گیری از تجربه و یاری عزیزان دلسوز و شما والدین گرامی در این تابستان پیش رو  قدمی هر چند ناچیز بر دارند و با تشکیل دوره های حضوری و غیر حضوری شرایط مناسبی را برای کودکان و نوجوانان بخصوص بین سنین هفت تا 16 سال بردارند.

این برنامه ها که بیشتر شامل آموزش های پرورشی  میباشد در محیط های استاندارد و روشهای پیشرفته جهانی خواهد بود و مربیان گرامی سعی می نمایند تا نوجوانان عزیز  این سرمایه های ملی کشور مان نگاهی تازه و متفاوت به اطرافشان داشته باشند.

جای تأسف است که ما بار ها میشنویم ای کاش این کشور نفت نداشت !

این که ما نمی توانیم از  منابع طبیعی و الطاف خداوند شایسته و بایسته بهره مند شویم بدون شک ریشه در ضعف مدیریت ما دارد و ما باید مواد ارزشمند معدنی را به طور شایسته ای به سود دهی برساندم وحال خود قضاوت نمائید آیا نسل جوان و پویای ایرانی جزء بهترین سرمایه های خدا داد ما نمی باشند که باید به شکلی مناسب پرورش و آموزش ببینند ؟

خوشحال میشویم با ما باشید و راهنمای ما.

برای شرکت در این همایش یا بهتر بگویم خیزش ملی  و همیاری و شرکت دادن فرزندانتان با ما در تماس باشید از راه شماره تلفن :09124863965 شایان ذکر است حتی دوستان عزیزمان از  شهرستانها و روستا های کشور عزیزمان نیز میتوانند با ما در تماس باشند تا از برنامه های ما بهره مند گردند.

از لطف شما سپاسگزارم

یا حق

جعفر صابری