با نام و یاد خدای بخشنده مهربان

به آفتاب  سلامی دوباره خواهیم کرد

بیائید تا

دانش،روش،بینش و منش

خود  را بالا ببریم

و

فرصت سوزی نکنیم و فرصت سازی کنیم.

و

آنچه می دانی به دیگران بیاموز

صداقت،محبت،دقت

با درود و سلام  فراوان

  

احتراماً مفتخر هستم به عرض برسانم  هفته نامه بین المللی همسر با سالها  تلاش شایسته فرهنگی هنری در  داخل و خارج از کشور  مدتی است  طرح تصویری نمودن هفته نامه را بعنوان یک شو تلویزیونی  به مدت 120دقیقه دارد که با حضور هنر مندان ، ورزشکاران و افراد برجسته جامعه برنامه بسیار دیدنی خواهد شد ،این برنامه بصورت CD به همراه هفته نامه همسر  در اختیار عموم قرار خواهد گرفت .

برنامه های این شبکه عبارتند از :

معرفی و مصاحبه با افراد مختلف جامعه، اجرا سرود و ترانه، مسابقه، آشپزی،برنامه ویژه کودکان و نوجوانان،داستان وشعر، معرفی ایران و جهان ،مطالب پلیسی، موارد حقوقی، بهداشتی و سلامتی،  برترین ها و دیدنی ها و… که ساعات خوشی را برای فرد فرد افراد خانواده به همرا ه خواهد داشت .

برای غلبه به اقتصاد وارداتی و مصرفی از این راه  کمک به معرفی تولید ات و تلاش هموطنانمان بیش از هر چیز مورد نظرمان است .

شما نیز به جمع مدیران پیشرو در علم تبلیغات بپیوندید و در کنار ما به فعالیت خود رونقی بیشتر دهید.

با حضور مجریان توانا و جوانان علاقه مند بعنوان مدل زنده بهترین شرایط را برای معرفی کالا و خدمات شما می توانیم ارائه دهیم ،واحد سیار موسسه با امکانات کامل ، امکان حضور در محل کار و فعالیت شمارا نیز دارد ، کارشناسان ما بهترین مشاور تبلیغاتی شما  جهت  فعالیت های  تبلیغی و برند سازی   خواهند بود.

نرخ  ساخت و پخش، برای هر دقیقه توافقی  خواهد بود و درج آگهی در هفته نامه همسر و دیگر شبکه های اجتماعی را نیز    به صورت رایگان  هم در بر می گیرد.

تعرفه  آگهی های موسسه آشتی

اندازه   کارت ویزیت معمولی  سیاه سفید  داخل  هفته نامه همسر  50 هزار تومان

اندازه  کارت ویزیت   معمولی رنگی  داخل هفته نامه همسر  100 هزار تومان

اندازه کارت ویزیت رنگی پشت جلد هفته نامه همسر 150 هزار تومان

اندازه کارت ویزیت رنگی روی جلد هفته نامه همسر 200 هزار تومان

توضیحات :

هر دو کادر  بیست درصد تخفیف دارد

تصویر کودکان روی جلد 100 هزار تومان 4*3

تصویر کودکان داخل مجله 50 هزارتومان4*3

تصویر همسران و مصاحبه روی جلد و یک ستون متن داخل مجله همسر 1000000تومان

مصاحبه با شخص و گزارش در مجله همسر هر ستون 200000 هزار تومان(مشاغل ، هنر مندان ، خوانندگان و نوازندگان ، ورزشکاران و افرادی که  علاقه مند به معرفی بیشترخود  و شغلشان  هستند)

گزارش از کار و مصاحبه  با کار آفرینان هر ستون 150000هزار تومان

مراکز خیریه  رایگان می باشد

معرفی کتاب و فیلم و سینما و تاتر رایگان می باشد

 معرفی و خبر کنسرت 50 درصد تخفیف دارد

رو نمایی کتاب و خبرهای فرهنگی ، هنری ، ورزشی رایگان است

اخبار انجمن های فرهنگی و هنری 50 درصد تخفیف دارد

 حضور در برنامه مجله   تصویری سها

 هر دقیقه حضور  500000 هزار تومان است و فقط ده دقیقه   در برنامه فینال قرارمیگیرد

 ساخت تیزر  و آنوس و رپورتاژ از محل کار و شغل توافقی است

 روش های تبلیغاتی

 چاپ خبر در هفته نامه  بین المللی همسر

 درج خبر در سایت و وبلاگهای موسسه آشتی

 پخش فیلم در شبکه های اجتماعی

 پخش فیلم در سایت آپارات و …

اجراء برنامه زنده برای حضار و تبلیغ حضوری

تلفن های تماس :

09307351983

02144608672

http:www.jafarsaberi.ir

کانال رسمی آپارات 

دکتر جعفر صابری 

و

موسسه فر هنگی هنری آشتی

برای دیدن تولیدات تصویری به این کانال مراجعه کنید. 

https://www.aparat.com/jafarsaberi.ir

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:42 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:41 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:40 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:39 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:33 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:32 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:30 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

در خواست نمایندگی موسسه آشتی

موسسه آموزشی، فرهنگی ، هنری و انتشاراتی آشتی در سال 1373 به طور رسمی با شماره ثبت 8337  به استناد مجوز از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و اداره کل ثبت موسسات وشرکتهای غیر دولتی به ثبت رسید و از سال 1373 تا کنون چندین جلد کتاب و جزوه را به زینت چاپ رسانده همین طور موسسه به استناد ماده 8 بند الف مبنی بر سرمایه گذاری و مشارکت با اشخاص حقیقی یا حقوقی و قبول نمایندگی و یا اعطای آن به اشخاص حقیقی موسسه می تواند قسمتی از وظایف و تعهدات خود را به اشخاص حقیقی و یا حقوقی اعطاء نماید.

آشتی از سال 1375 تا کنون آموزشگاه علمی شهید حسین فهمیده را در مقوله آموزشی که فعالیت چشم گیری داشته را اداره نموده و امید است به لطف خداوند در سال جاری نیز به موفقیتهای قابل توجهی دست یابد.

در سال 1376 مجله اجتماعی فرهنگی ،هنری همسر به جمع فرزندان موسسه آشتی افزوده شد که همواره مطالب و موضوعات آن در محافل و مجالس بخصوص برنامه های مختلف تلویزیونی پیگیری می شود.تعداد مشترک مجله همسر آماری است که در نوع خود قابل توجه می باشد . مجله همسر بر خلاف غالب نشریات که متکی به پذیرش آگهی های تبلیغاتی و یا موضوعات دست دوم  می باشد سعی داشته مخاطب خود را پیدا نموده وضمن احترام به ایشان به ارائه مطالب تازه اقدام نماید.

آموزشگاه فیلم سازی آشتی از نیمه دوم سال 1378 به جمع محافل فیلم سازی و هنری کشور پیوسته که با توجه به سوابق دست اندرکاران موسسه می رود که حرفهای تازه ای را درباره این صنعت ارائه دهد.

حال با توجه به شناخت مختصری که از موسسه آموزشی، فرهنگی، هنری و انتشاراتی  آشتی به دست آوردید شما می توانید به عضویت خانواده آشتی در بیائید.

موسسه آشتی شما را به همکاری و همیاری دعوت می کند و بجهت فراهم نمودن شرایط مطلوب فرهنگی و هنری در تمام نقاط کشور بویژه شهرستانهای دور افتاده و محروم برآن است تا با یاری فرزندان این آب و خاک هر چه بهتر بتواند به  فر هنگ این کشور خد مت نماید.

شما می توانید در یکی از رشته ها و یا تمام آنها به صورت رسمی و یا حتی پاره وقت همکاری نمائید.

  1. تبلیغ تولیدات مؤسسه آشتی و مشترکین آن
  2. قبول نمایندگی فروش محصولات تولیدی موسسه آشتی و طرفین قرارداد این مؤسسه .
  3. قبول نمایندگی یا پذیرش آگهی و تهیه خبر برای مجله همسر و یا ویژه نامه های مختلف  آن .
  4. برقراری کلاسهای آموزشی به نمایندگی موسسه آشتی .

تبلیغ تولیدات مؤسسه آشتی و مشترکین آن

برای این کار نماینده نیاز ی  به مکان و یا زمان خاص ندارد و ضمانت های مورد نیاز برای ارائه به موسسه آشتی نیز برایش کمتر است صرفاً  کافی است بروشور و جزوات را تبلیغ و در اختیار علاقه مندان قرار دهد و در جای مخصوص مربوط به نماینده ،که اختصاص یافته و خود را توسط موسسه آشتی نیز برایش کمتر است صرفا  کافی است بروشور و جزوات را تبلیغ و در اختیار علاقه مندان قرار دهد و در جای مخصوص مربوط به نماینده ،که اختصاص یافته و خود را توسط موسسه مشخص خواهد شد را درج نمایند چنانچه فرد یا افراد و یا موسسات اقدام به ارسال فرم درخواست به همراه فیش بانکی و… نمایند با توجه به کد نماینده 10 تا 30 درصد از فروش محصول به حساب نماینده مبذول می شود. برای نمونه نماینده با تبلیغ اشتراک مجله همسر 12 شماره آن را برای یک سال به یک موسسه و یا فرد پیشنهاد می کند و آن فرد با تکمیل فرم و پرداخت مبلغ مربوطه به مجله مشترک مجله همسر می شوند شایان ذکر است دریافت هر گونه وجه نقدی از مشترک توسط نماینده ممنوع است صرفاً اطلاع رسانی ودر اختیار قرار دادن فرم اشتراک  مجله که توضیحات کامل درآن درج شده وظیفه نماینده است . پول واریزی به حساب موسسه پس از بررسی و توسط مسئولین موسسه در دفاتر ثبت و برای متقاضی مجلات ارسال خواهد شد و 10% از کل مبلغ اشتراک مجله بعنوان بستانکاری نماینده ثبت می گردد و به حساب وی واریز میشود.

قبول نمایندگی فروش محصولات و تولیدات موسسه آشتی و طرفین قرارداد این موسسه

برای این کار نیز نماینده می تواند مکان و یا زمان مشخصی را در نظر گیرد ولی بهتر و معقول تر است که مکان مناسبی حتی قسمتی از یک مغازه و یا فروشگاه را در اختیار داشته باشد که خریدار بتواند مراجعه و مکان مشخصی را بعنوان مکان رسمی عرضه تولیدات ارائه شده بشناسد .

نماینده در این صورت اگر تمایل به فروش محصولات و تولیدات موسسه آشتی و طرفین قرار داد این موسسه را داشته باشد می بایستی تعهدات لازم را به موسسه از قبیل چک و سفته و معرف ارائه دهد چرا که محصولات  متنوعی جهت ارائه در اختیار ایشان قرار می گیرد . و ایشان می بایستی پس از پایان هر دوره (یک ماه) مراتب و گزارش مالی خود را به همراه برگه تسویه حساب به دفتر مرکزی موسسه ارسال نماید .موسسه 3/1 محصولات را بعنوان عودت قبول می نماید و 15% از کل فروش را بعنوان حق نماینده کسر مابقی را مطالبه می نماید.

شایان ذکر است نوع اول نمایندگی نیز بطور طبیعی در اختیار نماینده ای که نوع دوم را انتخاب می نماید قرار گیرد و از آن شرایط هم برخوردار است .

قبول نماینده پذیرش آگهی و تهیه خبر برای مجله همسر

و یا ویژه نامه های مختلف آن وحتی کنسرت…

 در این حالت نماینده با ارائه تعهدات لازم به موسسه می بایستی مکان مشخصی را حداقل به متراژ ده متر به موسسه معرفی نماید. وسعی کند در تهیه گزارش ،خبر و آگهی برای درج در مجله همسر تلاش نماید و برای تهیه ویژه نامه های مختلف که بعد از قبول نمایندگی برای ایشان شرح مفصل آن ارسال خواهد شد همت نماید.

موسسه به این گونه افراد ضمن اعطاء 30% از کل درآمد و فروش و اشتراک موارد 1 و 2 ماهانه مبلغ ( ) و پس از بررسی عملکرد وی مبلغی را نیز به عنوان کارانه در اختیار ایشان قرار می دهد . که ( ) می باشد.

فرم و بهای پذیرش آگهی ها و غیره به پیوست تقدیم میشود چنانچه پشت جلد مجله که ( ) بهای درج آگهی آن است که توسط نماینده ازشرکت کارخانه و یا ….گرفته شود مبلغ( )آن به نماینده تعلق می گیرد و چنانچه این تلاش  ادامه یابد 30% مبدل به 40% می شود.

جزوات آموزشی ،کتب ، مجله، عکس، فیلم ،نوار کاست و دیگر تولیدات فرهنگی هنری حتی مجلات و روزنامه های دیگر نیز در زمره خدمات موسسه آشتی به نمایندگان می باشد.

در این خصوص هماهنگی برای اجراء کنسرت و یا سمینار نیز امکان پذیر است.

  1. برقراری کلاسهای آموزشی به نمایندگی موسسه آشتی

در این حالت نماینده اولا باید  تحصیلات دیپلم و یا بالاتر داشته باشد . تبصره نماینده می تواند مدیر آن مرکز را شخص دیگری معرفی نماید. مع ذالک موسسه نماینده را می شناسد و طرف قرارداد موسسه نماینده خواهد بود.نماینده می بایستی مکانی مناسب با استانداردهای آموزشی را به موسسه معرفی نماید و تعهدات لازم را به موسسه ارائه دهد. از قبیل عدم سوءپیشینه – عدم اعتیاد، تائیدیه اداره اماکن ،نیروی انتظامی و….در صورت تمایل به این شکل از نمایندگی متقاضی فرم مخصوص را ارسال می نماید و موسسه دفترچه راهنمای تشکیل آموزشگاه را در اختیار وی قرار می دهد.

توضیحات راجع به چگونگی پذیرش نماینده و مدارک مورد نیاز

کلیه نمایندگان در کلاسهای توجیهی که بصورت رایگان و از طرف موسسه آشتی و در زمان مشخصی که بعدا اعلام می شود می بایستی شرکت نمایند.

طبیعی است شرکت در این کلاسها که یک روزه خواهد بود و بطور فشرده الزامی است و به نماینده کمک بسیار زیادی خواهد نمود.

تبصره :موارد نمایندگان مورد 1 از این الزام و شرکت و در کلاس معاف می باشند.

2-تشکیل پرونده و حضور رسمی در دفتر موسسه آشتی برای نمایندگان الزامی است .

3- ارائه کلیه مدارک مورد نیاز برای ارائه به دفتر موسسه برای نماینده الزامی است .بویژه ضمانت اجرائی .

4- تکمیل فرم تقتاضای اشتراک برای نماینده الزامی است .

5- اصل کارت پایان خدمت برای برادران اصل شناسنامه و مدرک تحصیلی – شش قطعه عکس 3 در 4 روز – اصل سند و یا اجاره نامه برای نمایندگان موارد 3 و 4 یک فقره چک حامل بدون تاریخ که مبلغ آن پس ا زروشن شدن نحوه پذیرش نمایندگی مشخص و در چک درج می شود.

تلاش نماید و برای تهیه ویژه نامه های مختلف که بعد از قبول نمایندگی برای ایشان شرح مفصل آن ارسال خواهد شد همت نماید.

موسسه به این گونه افراد ضمن اعطاء 30% از کل درآمد و فروش و اشتراک موارد 1 و 2 ماهانه مبلغ یکصد هزار ریال و پس از بررسی عملکرد وی مبلغی را نیز به عنوان کارانه در اختیار ایشان قرار می دهد . که از ده تا یک میلیون ریال می باشد.

فرم و بهای پذیرش آگهی ها و غیره به پیوست تقدیم میشود چنانچه پشت جلد مجله که بهای( ) درج آگهی آن است که توسط نماینده ازشرکت کارخانه و یا ….گرفته شود مبلغ( ) آن به نماینده تعلق می گیرد ،و چنانچه این تلاش  ادامه یابد 30% مبدل به 40% می شود.

جزوات آموزشی –کتب – مجله- عکس- فیلم – نوار کاست و دیگر تولیدات فرهنگی هنری حتی مجلات و روزنامه های دیگر نیز در زمره خدمات موسسه آشتی به نمایندگان می باشد.

برقراری کلاسهای آموزشی به نمایندگی مؤسسه آشتی

در این حالت نماینده اولا باید  تحصیلات دیپلم و یا بالاتر داشته باشد .

 تبصره: نماینده می تواند مدیر آن مرکز را شخص دیگری معرفی نماید. مع ذالک موسسه نماینده را می شناسد و طرف قرارداد موسسه نماینده خواهد بود.

نماینده می بایستی مکانی مناسب با استانداردهای آموزشی را به موسسه معرفی نماید و تعهدات لازم را به موسسه ارائه دهد. از قبیل عدم سوءپیشینه ، عدم اعتیاد، تائیدیه اداره اماکن ،نیروی انتظامی و….در صورت تمایل به این شکل از نمایندگی متقاضی فرم مخصوص را ارسال می نماید و موسسه دفترچه راهنمای تشکیل آموزشگاه را در اختیار وی قرار می دهد.

توضیحات راجع به چگونگی پذیرش نماینده و مدارک مورد نیاز کلیه نمایندگان در کلاسهای توجیهی که بصورت رایگان و از طرف موسسه آشتی و در زمان مشخصی که بعدا اعلام می شود می بایستی شرکت نمایند.

شرکت در این کلاسها که بطور فشرده  است الزامی است و به نماینده کمک بسیار زیادی جهت مدیریت می نماید.

تبصره :موارد نمایندگان مورد 1 از شرکت و در کلاس معاف می باشند.

2– تشکیل پرونده و حضور رسمی در دفتر موسسه آشتی برای نمایندگان الزامی است .

3– ارائه کلیه مدارک مورد نیاز برای ارائه به دفتر موسسه برای نماینده الزامی است .بویژه ضمانت اجرائی.

4– تکمیل فرم تقتاضای نماینده الزامی است .

5– اصل کارت پایان خدمت برای برادران ،اصل شناسنامه و مدرک تحصیلی ، شش قطعه عکس 3 در 4 روز ، اصل سند و یا اجاره نامه برای نمایندگان موارد 3 و 4 یک فقره چک حامل بدون تاریخ که مبلغ آن پس ا ز روشن شدن نحوه پذیرش نمایندگی مشخص و در چک درج می شود.

آخر کلام

موسسه آموزشی فرهنگی هنری و انتشاراتی آشتی آرزو دارد با همکاری شما عزیزان گامی هر چند کوچک در ارج نهادن به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بردارد . و برای  شما نیز در همان محل سکونت خود منبع در آمدی دائمی فراهم  نماید.

علت دقت موسسه در پذیرش افراد بیش از هر چیز بر می گردد به ادامه یافتن این گونه خدمات و جلوگیری از هر گونه مشکل بعدی .

مسئولین موسسه آرزو دارند با حسن نیت شما عزیزان شرایطی حاصل شود که بتوانید به برنامه های موسسه نه بعنوان یک شغل دوم و حاشیه ای بلکه کاری دائم و قابل قبول نگاه کنید و این  امربه همت والای شما بستگی دارد.    یا حق

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:29 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

 

با نام و یاد خدای بخشنده مهربان

با درود و سلام  فراوان

احتراماً مفتخر هستم به عرض برسانم  هفته نامه بین المللی همسر با سالها  تلاش شایسته فرهنگی هنری در  داخل و خارج از کشور  مدتی است  طرح تصویری نمودن هفته نامه را بعنوان یک شو تلویزیونی  به مدت 120دقیقه دارد که با حضور هنر مندان ، ورزشکاران و افراد برجسته جامعه برنامه بسیار دیدنی خواهد شد ،این برنامه بصورت CD به همراه هفته نامه همسر  در اختیار عموم قرار خواهد گرفت .
برنامه های این شبکه عبارتند از :
معرفی و مصاحبه با افراد مختلف جامعه، اجرا سرود و ترانه، مسابقه، آشپزی،برنامه ویژه کودکان و نوجوانان،داستان وشعر، معرفی ایران و جهان ،مطالب پلیسی، موارد حقوقی، بهداشتی و سلامتی،  برترین ها و دیدنی ها و… که ساعات خوشی را برای فرد فرد افراد خانواده به همرا ه خواهد داشت .
برای غلبه به اقتصاد وارداتی و مصرفی از این راه  کمک به معرفی تولید ات و تلاش هموطنانمان بیش از هر چیز مورد نظرمان است .
شما نیز به جمع مدیران پیشرو در علم تبلیغات بپیوندید و در کنار ما به فعالیت خود رونقی بیشتر دهید.
با حضور مجریان توانا و جوانان علاقه مند بعنوان مدل زنده بهترین شرایط را برای معرفی کالا و خدمات شما می توانیم ارائه دهیم ،واحد سیار موسسه با امکانات کامل ، امکان حضور در محل کار و فعالیت شمارا نیز دارد ، کارشناسان ما بهترین مشاور تبلیغاتی شما  جهت  فعالیت های  تبلیغی و برند سازی   خواهند بود.
نرخ  ساخت و پخش، برای هر دقیقه توافقی  خواهد بود و درج آگهی در هفته نامه همسر و دیگر شبکه های اجتماعی را نیز    به صورت رایگان  هم در بر می گیرد.
تعرفه  آگهی های موسسه آشتی
اندازه   کارت ویزیت معمولی  سیاه سفید  داخل  هفته نامه همسر  50 هزار تومان
اندازه  کارت ویزیت   معمولی رنگی  داخل هفته نامه همسر  100 هزار تومان
اندازه کارت ویزیت رنگی پشت جلد هفته نامه همسر 150 هزار تومان
اندازه کارت ویزیت رنگی روی جلد هفته نامه همسر 200 هزار تومان
توضیحات :
هر دو کادر  بیست درصد تخفیف دارد
تصویر کودکان روی جلد 100 هزار تومان 4*3
تصویر کودکان داخل مجله 50 هزارتومان4*3
تصویر همسران و مصاحبه روی جلد و یک ستون متن داخل مجله همسر 1000000تومان
مصاحبه با شخص و گزارش در مجله همسر هر ستون 200000 هزار تومان(مشاغل ، هنر مندان ، خوانندگان و نوازندگان ، ورزشکاران و افرادی که  علاقه مند به معرفی بیشترخود  و شغلشان  هستند)
گزارش از کار و مصاحبه  با کار آفرینان هر ستون 150000هزار تومان
مراکز خیریه  رایگان می باشد
معرفی کتاب و فیلم و سینما و تاتر رایگان می باشد
معرفی و خبر کنسرت 50 درصد تخفیف دارد
رو نمایی کتاب و خبرهای فرهنگی ، هنری ، ورزشی رایگان است
اخبار انجمن های فرهنگی و هنری 50 درصد تخفیف دارد
حضور در برنامه مجله   تصویری سها
هر دقیقه حضور  500000 هزار تومان است و فقط ده دقیقه   در برنامه فینال قرارمیگیرد
ساخت تیزر  و آنوس و رپورتاژ از محل کار و شغل توافقی است
روش های تبلیغاتی
چاپ خبر در هفته نامه  بین المللی همسر
درج خبر در سایت و وبلاگهای موسسه آشتی
پخش فیلم در شبکه های اجتماعی
پخش فیلم در سایت آپارات و …
اجراء برنامه زنده برای حضار و تبلیغ حضوری
تلفن های تماس :
09307351983
02144608672
http:www.jafarsaberi.ir
کانال رسمی آپارات
دکتر جعفر صابری
و
موسسه فر هنگی هنری آشتی
برای دیدن تولیدات تصویری به این کانال مراجعه کنید.
https://www.aparat.com/jafarsaberi.ir
 

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:17 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:15 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:13 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

تاريخ : دوشنبه هشتم مهر ۱۳۹۸ | 10:12 | نویسنده : روابط عمومی | نظر بدهید

 

افتتاحیه دفتر نمایندگی موسسه آشتی در تبریز

کانال رسمی آپارات

دکتر جعفر صابری

و

موسسه فر هنگی هنری آشتی

برای دیدن تولیدات تصویری به این کانال مراجعه کنید.

 

https://www.aparat.com/jafarsaberi.ir

 

 

جعفر صابری /افتتاحیه دفتر نمایندگی موسسه آشتی در تبریز